fredag 16 april 2010

Ännu en fin dag...

Dagen började inge bra...
Skulle ha tagit bilen och lämnat Nora på dagis, sen vidare till Johanna och Alvin på frukost.
Men när vi väl skulle åka så hittade jag inte nyckeln och Hjalle ville Inte ha på sig skorna. Ringde gubben ang nyckeln, men han visste ej. Sen sket jag i Hjalles skor och gick och lämnade Nora. När vi var påväg till dagis kom jag på att det var jag som hade nyckeln sist. Hittade den i min cardigan när vi kom hem. Jävla nycklar!
Vi kom till Johanna och Alvin till slut iaf.
Eftermiddagen var vi ute och lekte i trädgården och i kväll har vi grillat.
Min syrra å sambo har även varit och sällskapat oss i kväll.

Kan uppdatera lite om vår skitunge Hjalle oxå. Innan tyckte jag att de var bra att ta med han ner när jag skulle greja med tvätten. Han lekte snällt och tyckte att de var kul att krypa runt och leka nere. Men nu skiter han fullständigt i de. Det ända han vill nu är att krypa upp i trappan. När han är uppe och Ikea pallen står som den ska. Då ska och kan skitungen klättra upp och ställa sig på den. (Så här mycket klättrade inte Nora) ;oD
Nehe nu har jag uppdaterat här... Ska fortsätta dricka lite vin.
Ha en fortsatt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar