onsdag 7 april 2010

Våren är underbar...

I måndags åkte jag till svärmor klara vid 14, vi skulle pyssla ihop inbjudningskort. Så jag, Klara, mamma, Andréa och Anna fick tillslut ihop inbjudningskort och lite annat pyssel. Väldigt trevligt eftermiddag/kväll, men gud vilken tid det tar. Jag var inte hemma förrän 20.

Igår på em tog jag bilen till Emmaboda och körde och gick ut med några inbjudningar. Kändes väldigt skönt. Så nu är några lämnade, en bra början iaf.

I dag har jag å gubben varit i Kalmar, medan mamma å Anna passade barnen. I eftermiddag har det varit segt. Men till slut kom jag ut med barnen. Kändes skönt när vi väl kom ut. De blev gunga, hoppas studsmatta och leka i lekstugan. När vi kom in blev de lite mat i magen.
Nu blir det lite avocado å keso till arga snickaren och greys.
Go kväll på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar