söndag 18 april 2010

Seg dag...

Nu är snart denna helgen över oxå. Blivit lite av den starka drycken, kan vara därför man är seg.
I går kväll blev det en trevlig kväll med god taccopaj i bredalycke. Vi sov självklart över för annars kan man ju inte ens ta lite vin till maten + att de är skönt att slippa väcka barnen när man ska hem.

I dag har vi hämtat hem husvagnen och gubben har tvättat och polerat den nya bilen. Jag har tvättat och grejat inne. Jag har även tömt den gamla bilen på lite allt möjligt.
Hjalle har oxå fått bada i vasken. Jag satt och åt pizza och helt plötsligt ser jag att Hjalle har bajs i handen. Det är precis de man inte vill ska hända när han är naken.
Så de var bara att sätta han i vasken innan han stoppade handen i munnen. iiiiuuuuHan trivdes i vasken iaf och Nora tyckte oxå att de var kul.Nu ska jag förbereda barnen för sängen.
Ha en bra kväll!
Här kommer en bild på de nya inköpet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar