måndag 19 april 2010

Usch för tandläkaren...

Vid kl 9.20 trodde jag att jag bara skulle laga ett litet hål. Men när jag kom in till tandläkaren och hon kollat mina röntgenplåtar och känt på tänderna. Då började hon laga en annan tand som oxå var hål i och hon borrade å borrade och borrade. Till slut sa hon att vi måste göra en rotfyllning. Så hon rensade rötterna och borrade mm. Sen blev de en tillfällig fyllning. Ska dit igen på tisdag och fortsätta. Hade inte ont i tanden innan, men nu ömmar de när jag biter i hop. Får hoppas att detta går bra och inte blir långdraget.

Eftermiddagen har jag tyckt synd om mig själv. Johanna och Alvin har även varit här och sällskapat oss. I kväll har jag kollat på greys som jag spelade in i onsdags, har även bytt vatten i akvariet.

I morgon blir det bredalycke på eftermiddagen. Förmiddagen får vi se vad vi orkar med.
God Natt på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar