torsdag 29 april 2010

fullt upp i dag...

Jag trodde att de skulle bli en lugn dag, men mamma kom hit vid ca halv 10. Vid 10 åkte vi en runda till family house. Jag hittade inget, men mamma köpte en bikini till Nora. Sen blev de en runda till Lindås livs. När vi var klara där var det dagishämtning, sen körde vi hem en snabbis och hämtade vår dammsugare och lite annat.
Sen vidare till bredalycke där jag dammsög, torkade golv och hjälpte mamma med diverse som inte är lätt att göra med en gipsad högerhand. När vi kom hem fortsatte vi städa här hemma. Sen gick vi ut för att gunga och leka lite.
Nu på kvällen har vi druckit lite vin på altanen. En bra dag även att huvudet har varit tungt även i dag.

Nu fungerade visst mobiluppladdningen. Jag har försökt skicka upp filmerna för ca 1 vecka sen, men de gick ej då. I dag testade jag med bilden på Hjalle och då skickade den upp allt jag hade i utkorgen.
Nu blir det lyxfällan och i mon kommer mamma och vi ska baka med barnen. Blir nog bullar och en slags goda muffins.
Ha en fortsatt bra kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar