lördag 10 april 2010

Helgen här....

De här dagarna har gått väldigt fort...
I torsdags var Alvin och Johanna här och hälsade på.
Dom sprang runt och lekte bra som vanligt. Sen åkte dom hem innan lunch och efter lunch tog jag barnen i bilen och åkte till Lova, Hannes och Johanna. Där fortsatta Nora och Hjalle leka med Lova och Hannes och vi fikade. Det blev en väldigt trevlig och händelserik dag. Men rätt trötta och sura barn var det.
I går var Nora på dagis och Hjalle på bvc. Hjalle växer som han ska och de är ju alltid skönt.
På em åkte jag med barnen till fam Zackrisson, Nora påminde mig när jag hämtade henne på dagis att vi skulle till Emelie och Ellinor. Barnen lekte för fullt och fikade ute, väldigt trevligt när man får tummen ur.
Vi var hemma vid ca 16.30 och då kom mormor en runda och sen kom Johanna, Andreas och Alvin. På kvällen åt vi taccos och snackade skit. Medan vi var i Emmaboda fick gubben lite gjort här hemma. Lite lister har kommit upp i hallen och han fick även upp väggdekalen han fick i julklapp.I dag har det varit väldigt segt. Men har fått lite gjort ute. Slängt på grenar och löv på släpet som vi ska köra ut till Bredalycke i mon.

4 kommentarer:

  1. jajamen de bidde de... Väldigt nöjd...

    SvaraRadera
  2. Tja! Tror inte Ica har det iaf, har för mej att jag kollat där innan i år...
    Ja de där fodrade ställen är fina, tror dock att de passar bättre på hösten för idag när jag hämtade Theo på dagis så gick fröken o bar på jackan och sa att han va alldeles genomsvett... Skitsvår tid nu innan det blir riktigt varmt!
    Jättefin väggtext förresten!

    SvaraRadera
  3. Tack Johanna, vi är väldigt nöjda

    SvaraRadera