tisdag 8 september 2009

3 Månader...

Ja gud vad tiden går... Idag är Hjalle 3 månader, förstår inte vad tiden tar vägen...

I dag var det först kyrkis i emmaboda på fm, var trevligt... Hjalle trivdes han oxå även att han inte kan göra så mycket...
Sen var det bara att gasa till dagis å hämta nora, hem och ge hjalle mat och mamma kom och skulle vara barnvakt, medan jag åkte och tog en tredje hepatit-spruta. På vägen hem passade jag på att åka till simhallen och handla badbyxor till Hjalle.... Sen gick mamma å jag med barnen och handlade. Nora var jobbig och ville ha godis, men som tur väl var så nöjde hon sig till slut med äpple i godispåsen. Och mormor skämde tyvärr bort henne med en tablettask hmm...

När gubben vaknade och hade satt lite lister i gäst/lek rummet så åkte vi ut till mamma å pappa å åt stuvade makaroner, de var väldigt gott. Nora hjälpte mormor att ta bort grenar och klippa gräset... sen åkte vi hem och slängde barnen i säng och kollade på idol.
Fullt upp hela dagen och i mon blir det iaf öppna förskolan på fm och sen får vi se vad som händer...
Nu är jag helt slut, blir nog snart sängen för min del och gubben drar snart till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar