måndag 7 september 2009

jaha måndag igen....

Hej hopp...
I går var det tupperware, och de blev en hel del sålt så nästa tisdag ska jag med till kalmar och försöka vinna lite mer grejer. Förra gången jag var med gick de jätte bra.
God kaka blev de oxå, rabarbermaräng som jag inte gjort innan.

Och nu börjar nog Hjalle bli äldre, märks på hur han sover iaf.
La han vid ca 20, väckte han vid 23 när jag skulle gå ner å sova och sen sov han till kl 6. Så nu känns de bra.
Men Nora hade sån jobbig hostar vid typ 11 tiden i går kväll, sen kom hon in till mig och sov i pappas säng hela natten. Så gosigt...

I dag får vi se hur dagen blir, funderar på att gå bort till kyrkis en runda, men får se hur läget är med hosta osv.
Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Ja det var ingen dålig summa precis. Men så gör vi vad vi kan för att öppna plånböckerna också. ;) Kram!

    SvaraRadera