måndag 14 september 2009

Hjalmar i simhallen....

Nu har jag precis bytt vatten hos fiskarna.
Så nu ska jag uppdatera lite från dagen...
Nora är lite småsjuk... eller i går kändes som att hon var jätte sjuk, men de var nog bara jag som tyckte det.... Hon hade 38grader och ont i halsen och låg å pratade i sömnen och verkade slö, men i dag har hon verkat piggare igen... Var är nog lite nojjig pga svininfluensan så jag ringde sjukvårdsrådgivningen, men dom sa att jag skulle vänta och hålla lite koll.

I dag har Hjalle badat igen, andra badet för honom, förra ggr var han lite krasslig.
Han trivs, men han verkade gladare förra gången. Och i dag dök han med nina oxå och de gick jätte bra. Tog faktiskt med mig kameran denna gången, tyvärr ingen vattentät,men rätt bra bilder blev det. I mon ska jag på tupperwareträff i Kalmar och förhoppningsvis vinna lite grejer, svärmor ska med som sällskap. Jätte snäll att du kan följa med!

Här kommer lite bilder.....




3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt! Nu ser jag ännu mer fram emot vårt babysim! SÖt han är! :)

    SvaraRadera
  2. Han är ett gullegos! Han verkar verkligen nöjd och belåten på fotona.

    Klart jag följer med, vem vet - kanske jag har tur också. ;)
    Kram svärmor

    SvaraRadera
  3. mm han var nöjd, vårt lilla gos

    SvaraRadera