tisdag 1 september 2009

Underbart väder...

I går var det som sagt första babysimmet.
Och som tur väl var så trivdes Hjalle som fisken i vattnet, synd att man inte hade kameran med.
Liten å bra grupp var det, 6 barn med föräldrar, vi var 4 från Emmaboda. Moster Nina var med denna ggr, men Bohman verkade vilja följa med nån gång oxå. Och de hinns ju med för det är hela 12ggr har jag för mig hon sa.

I dag var Hjalle å jag å köpte sista Astrid lindgrens skivan medan stora syster var på dagis. När vi hämtat stora syster blev det makaronipudding och när pappa bohman vaknat så åkte vi till Ronneby för att åka mamma å pappas nyinköpta båt. Väldigt fin, men jag trivs bättre på land tyvärr, annars är de ju väldigt mysigt. Nora tyckte att de var mysigt.


I mon blir det Öppna förskolan har jag tänkt mig om de inte blir ändring. Trevligt att sånt börjar igen och på fredag är de bvc för Hjalle...
Nu ska jag göra i ordning mig för sängen...

3 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut men vart är båtbilderna? Trodde att du skulle visa upp hur den ser ut ju!
    Kramis, Klara

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tack så mycket! Det är kavelmarsipan som jag har färgat med färgpasta och ätbar tusch till konturerna.

    SvaraRadera