torsdag 10 september 2009

Nu vilar mormor vid morfar...

Stressig morgon i dag.... Vi gick upp vid halv 8, Nora skulle få i sig mat och jag skulle packa lite till Hjalle. Och självklart ville inte Nora äta i dag och var små tjurig, säkert för att hon märkte att jag kände mig stressad.

Skulle ju lämna Nora på dagis och sen åka till farmor Klara och lämna Hjalle.
Och jag skulle vidare och hämta Anna påväg till bredalycke och sen bar det av till rävemåla på begravning. Men de gick bra tillslut och jag vill ju inte att nått ska ta slut så typ 12 blöjor och typ 8 portioner vällning fick Hjalle med sig. Använde 2 portioner välling och kanske 4 blöjor hihi, de tog inte slut iaf.
Begravningen var jätte fin, kul att träffa alla kusiner på mammas håll, men trist att de ska behöva ske på tråkiga tillfällen.
Hjalle hade haft de mysigt hos farmor, både gosat farmor och farbror. Nora hade farmor och Hjalle hämtat vid typ halv 12 på dagis och sen hade hos busat med Elva(farmors hund).

Här kommer lite fina bilder från begravningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar