fredag 21 maj 2010

Jädrans näsa....

En bild på vår duktiga dammsugarhjälp.Förkyld igen... Kände att det var jobbigt i onsdags kväll och torsdag kl 9.20 skulle jag ha fortsatt med rotbehandlingen. Men inge kul att ligga i tandläkarstolen med igenkorkad näsa i en timme. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig. Inte meningen att jag ska fortsätta med behandlingen känns det som.

I går var Lova, Hannes och Johanna här en runda och lekte. Lite småkinkiga allihopa, men rätt bra lekt ändå. Innan dom kom ringde jag hit mamma, sen tog jag tag i gräsklippningen. Väldigt skönt att få de gjort. Gubben tog grästrimmen i dag, där jag inte klippt.
Nu ska jag kolla runt lite. I morgon blir det torget och sen ska jag hjälpa mamma med att putsa fönster på altanen är det tänkt. Medan gubben hjälper sin far med att byta ytterdörr och sätta den gamla på ett annat ställe.
God Natt på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar