tisdag 11 maj 2010

solen skiner och förmiddagen har varit trevlig...

I går var vi på kyrkis i Lindås, en trevlig grupp och skönt att komma ut lite.
Mellan kyrkis och dagishämtning grävde jag upp en rosbuske, men rötter ville inte följa med upp.
Där rosbusken suttit ska jag sätta en pil-buske eller vad de heter.
I dag har vi varit på kyrkis i Emmaboda. Hjalle och jag fick med oss Johanna och Alvin. Blev en väldigt trevlig förmiddag. Och nu hade dom lagt ut bilder på svenska spel. Min enskilda bild var hemsk, men gruppbilden var ett bra kort på ett glatt gäng.
Här kommer ett smakprov på en underbar eftermiddag-kväll.Taget av SvenskaSpel på vårruset i växjö.
Snart vaknar väl lilleman och gubben kommer strax hem, sen ska Nora till mormor, morfar och Nina och sova där i natt utan mamma, pappa och lillebror. De blir väldigt trevligt för Nora.
Ha en bra dag i solen!

2 kommentarer:

  1. Fiiiint Emma! :)
    Men jag antar att du kommer vara lit emer vitkläd när dagen kommer ;)

    SvaraRadera
  2. ja de blir det verkligen och förhoppningsvis snyggare...

    SvaraRadera