torsdag 6 maj 2010

puuuhhh

Inte så jätte pigg i dag. Mina snälla jobbarkompisar var här och hämtade mig vid halv 4 i går. Jag fick slöja, nätstrumpbyxor över mina egna, tajt kort klänning och en krona.
När vi kom till järnvägsgatan fick jag även ögonbindel, handklovar och en piska. Med ögonbindel drog dom runt mig i Emmaboda. Fick en ros av gubben på torget.
När vi kom till stationen blev jag av med ögonbindeln och fick en alkoläsk. vid halv 5 hoppade vi på tåget till Växjö, på tåget blev det vin. När vi väl var i Växjö så fick jag försöka hitta någon som ville lära mig dansa vals. Inte många som var sugna på de, tog 10:-/dans.
På stationen hittade vi 2st som jag dansade med. Sen drog dom med mig in på Harrys.
På Harrys blev de 2 underbara shottar och öl. Hittade även där en att dansa med.
Därifrån tog vi oss till målet som var vårruset. Så de blev mycket motion i går och alkohol.
På vårruset pratade jag med Peter Siepen. Ska försöka få ihop lite bilder från de olika som tog kort. Så de kommer senare.
Tack för en trevlig em/kväll mina underbara jobbarkompisar!!!

Nu ska jag packa ihop oss för en tripp till bredalycke.
Ha en fortsatt bra dag!!

2 kommentarer:

  1. TACK själv Emma vi får göra om de nästa vår fast utan slöja & dans

    SvaraRadera
  2. ja de låter faktiskt väldigt trevligt!!!
    Jag är på

    SvaraRadera