söndag 12 juli 2009

ajaj

Så jädrans ont i bröstvårtorna, känns som att dom går av snart.
I går hämtade jag bröstsalva på apoteket och de har hjälpt lite iaf, men ska till Kalmar i mon och köpa amningsnapp, hoppas verkligen att det blir bättre. För mat har jag så då är de dumt att sluta amma.

Och lille Hjalle har magknip, så jädrans påfrestande för man vill ju gärna hjälpa han så jag har beställt magknipsdroppar till apoteket. Hoppas att dom hjälper för att minifom hjälper inte mycket på han.

Men lite nöjd är han iaf, skönt att han vill ligga lite på babygymmet.

Jaja nu har jag uppdaterat lite iaf, hoppas verkligen att jag får sova hyffsat i natt...

3 kommentarer:

  1. ajaja! inte bra! Men har dom inte ammningsnappar här hemma på apoteket?? jag har för mig att jag köpte mina där, men om du behöver med en gång så har jag en som ligger som jag inte har använt!

    SvaraRadera
  2. bara jag vet vart jag har den???????

    SvaraRadera
  3. Jo de har här på apoteket, jag köpte här för ett tag sen! Jag hade ju så jä*la ont i början!

    Jobbigt att han har sån knip, hoppas det hjälper med den medicinen, sömn är värt sååå mycket!

    Lycka till och SOV GOTT!
    Kram

    SvaraRadera