söndag 26 juli 2009

Redan söndag...

I fredags var vi hos Bohmans farmor och farfar och hälsade på i deras nya lgh. På em kom min kusin och lilla Eddin en snabbis för att välkomna Hjalmar. Sen åkte vi till vissefjärda och grillade, Nora lekte med Wilhma och Lucas, de var i sandlådan, hoppade studsmatta och sprang runt. Vi vuxna spelade rita och gissa, roligt men inte lätt. Rätt nöjd med min bild av mikrovåg, en mikro såklart och en vattenvåg, Det gick mindre bra att rita kaogulering. Det var en väldigt trevlig kväll, som de brukar vara när vi träffas.

I går var vi i Kalmar, jag skulle försöka hitta en jacka, men de var inte lätt. Jädrigt mycket folk och vi hade 2 vagnar och Hjalle var inte nöjd. Sket i det och åkte till ikea och åt istället.
Ska kolla efter jacka på family house istället.


Jag hittade mina lådor till mössor och vantar iaf, har en till Nora redan. Perfekt storlek till vår hatthylla, får plats 4st. Dom heter Motorp och är egentligen dvd-förvaring.

I dag har jag varit med barnen på jobbet. Vi fikade å snackade lite skit, Nora var jätte snäll å faktiskt inte blyg denna gången.
Men de fanns några som tyckte att det var trist att Hjalle bara sov i bilbarnstolen de 2 timmarna vi var där. Nu ska jag kolla runt lite och uppdatera mig. I mon blir det Bredalycke och plocka röda vinbär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar