söndag 5 juli 2009

Tiden går snabbt...

I mon är Hjalmar redan 4 veckor, var har den tiden tagit vägen.
Man märker att han växer och är med mer iaf. Han är väldigt stark i huvudet redan, helt otroligt vad han kan lyfta de känns det som.


Och i går sov han jätte bra i vagnen på dagen och när han var vaken så låg han på babygymmet och kollade och verkade intresserad, Jätte kul.


Igår fick Nora upp sin lekstuga, så där är hon nu. Bohman har burit ut hennes möbler, kök, mat och servis.


I dag kom Johanna och Alvin på besök, Nora bjöd på te och kaka.









Vi hade besök i går oxå av Teddy Stina och Bastian. Nora fick leka av sig med Bastian medans Teddy hjälpte oss att lägga in matta i lekrum/gästrum och på altanen.


Nu ska jag umgås med främmandet.
Ha de bra i de sköna vädret, svalare i dag.

1 kommentar:

  1. Man är ju aldrig nöjd så är det ;-) Men idag ska jag inte klaga nåt alls jag lovar, har fått sova nästan FÖR bra inatt! Men jag har tuffa dagar just nu så jag behöver det ;-) Eller det gör väl alla småbarnsföräldrar iofs! Theo är galen han slåss väldigt mycket nu när han måste "dela" mej med Milo, så det känns inte som man gör annat än tjatar och skäller! Det är ju inte lätt för honom heller...
    Va mysigt med en lekstuga till Nora!

    Nu kommer strax min mamma och hjälper mej en stund, sååå skönt!!
    Kram

    SvaraRadera