onsdag 22 juli 2009

Börjes

Igår var jag, Hjalle, Nora, min mamma och syster i tingsryd på Börjes.
De blev självklart räksmörgås. En trevlig dag och jag åkte dit för att hitta en jacka, men fanns typ inte en enda jacka. Men konstigt nog så var notan på 700:-.
De blev ersättning och kläder till Hjalle, bh och trosor till mig och sen lite blandat till husvagnen och album. Så nu har jag album till de kort som är påväg. På em bjöd mamma på potatis, köttfärslimpa och sås, helt underbart.

I dag var Hjalle jätte kinkig på fm. Gubben tyckte jag behövde lite egentid, så vid kl 11 åkte han iväg med båda barnen. Helt underbart, tog en dusch och åt frukost utan nån som störde och sen var jag ute å gick med svärmor och lilla Elva(cairnterrier). Efter promenaden tog jag en liten tupplur på soffan, sen kom familjen hem.

Nu ska jag gos Hjalle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar