onsdag 8 juli 2009

Bättre natt...

I natt sov jag faktiskt 4-5 timmar första sovtiden, hoppas att han fortsätter sova bra.

I dag har vi varit hos min vimsiga mormor, men de är inte alls konstigt, för att hon fyllde 98 år i maj. Hon var pigg till för ca 1½ år sen, då min morfar dog. Är väl rätt vanligt att när den ena dör så blir den andra dement, eller vad vet jag. Hon blev iaf glad när Nora å Hjalmar kom till henne.

Nån mer än jag som hatar denna åska som inte försvinner helt? Jag vet inte varför, men jag är typ darrig när det åskar. Har ändå bott i skogen och där är de ju värre typ. Försöker att vara så lugn jag kan när jag har Nora å Hjalmar hos mig, vill inte att dom ska känna så.

Har varit å shoppat på family house i dag med mamma, Nora och Hjalmar. Hittade strumpor till Hjalmar och trosor till Nora. Mormor råkade konstigt nog oxå handla lite till dom. Jag fyndade lite jeans, 1 par beigea och 1 par svarta för 250:-, rätt lagom för jeans. Har typ bara 1 par jeans jag använder och dom börjar få hål här och var.

Nehe nu ska jag passa på å greja lite när Hjalmar sover...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar