tisdag 14 juli 2009

Tur att man är 2....

Gubben körde in till kalmar i går, vi fick inte plats för att han skulle byta en projektorduk. Jag gjorde iordning så Nora kunde måla lite med fingerfärg medans jag ammade. Hon var jätte duktig och det blev kladdigt.

Så sen blev de dusch, väldigt behövlig sådan.
Sen när jag satt och ammade så var inte Nora lika snäll, hon hoppades i soffan medans jag satt å ammade Hjalle där. Hmm, sa till henne att sluta, men icke. Så efter jag ammat så slängde jag hennes fingerfärg, så hon fattar att man menar allvar.

Sen satte jag Hjalle i babysittern och Nora hjälper han att sätta in nappen, men ibland går det inte. Just då gick de inte, jag bad om nappen men fick den inte och Hjalle var ledsen.
Ibland vet man att man lever.

På kvällen hade jag lite tid till mig själv och satte blommor som min kära mor köpt till mig.
Tack Mamma!!

Och solrosen fick jag oxå, min älsklingsblomma. Den låga växten är Noras paprika, vet ej vad jag ska göra med den bara. Den andra har jag köpt på ikea.

Liten bild på lille Hjalle oxå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar